This is the fifth in the BUNGO Japanese Literature Cinema (BUNGO Nihon Bungaku Shinema, Fumiko no Ashi) series of films depicting Japan's short novels. The original work is a sensual novel by Tanizaki Junichiro's that is full of masochistic fetishism. Old man Tsukagoshi (Terada Minori) takes the geisha Fumiko (Kato Rosa) as his mistress, and delights in caressing her beautiful legs. Tsukagoshi orders the art student Unokichi (Yuki Jyutta) to paint a picture modeling Fumiko, and while he is looking at her legs it arouses memories from his childhood.