This is the sixth film in the BUNGO Japanese Literature Cinema (BUNGO Nihon Bungaku Shinema) series dramatizing short stories by the masters of Japanese literature. The original is Dazai Osamu's unfinished last work, and the director is Shinohara Tetsuo, who also directed The Moon and Cabbages (Tsuki to Kyabetsu). Tajima (Yamazaki Masayoshi) wants to break up with his 10 lovers and live with his family, so he devises a plan. He will visit each of his lovers with Kinuko (Mizukawa Asami), a peerless beauty with a vile personality, and tell them all that she is his wife. Will Tajima manage to say good bye to the women?