A women's drama both comical and erotic, depicting the imagination of an aroma therapist with a peculiar fetish. Directed by Yoshida Kota who gained recognition in the independent film industry, this marks his return from a period of forced rest and recuperation, brought about by illness. The film was awarded the special jurors' prize at the 10th Nippon Connection held in Germany. Yuriko (Eguchi Noriko), an aroma therapist, has a secret that she cannot reveal to anyone - her fetish for the odor of men's sweat. She is unbearably aroused by the smell of sweat coming from her shop owner's nephew, Tetsuya (Sometani Shota), a high school student.