This unusual comedy won the judges' special prize in the Off-Theater Competition Grand Prix of the 20th Yubari International Fantastic Film Festival. This is the third film directed by the refreshing new Yoshida Kota that combines eros and humor in a unique drama about misguided fantasies. Morishita Nao (Eguchi Noriko) shares an apartment with a female friend. Her roommate's younger brother Kotaro (Nakamura Kuniaki) leaves their family home and comes to stay with them. That evening, Nao witnesses Kotaro smelling her panties. The next day Nao begins acting provocatively towards him.