A film adaptation of Harold Sakuishi's Kodansha Manga Award-winning hit comic of the same name by Tsutsumi Yukihiko, director of the 20th Century Boys (20-seiki shonen) series, featuring up-and-coming stars. This will be Mizushima Hiro's last film appearance, as he has announced his retirement from acting, at the peak of his popularity. Koyuki (Sato Takeru), who has a chance encounter with the guitar prodigy, Ryusuke (Mizushima), recruits members to form a band. Despite clashing with one another, they keep practicing, but just when they've seized the opportunity of a lifetime, a sinister organization stands before them, threatening to take away Ryusuke's guitar.