Director Ishii Takashi draws us once again into his very own sensual world of "Neo Noir." Revisiting his 1993 work A Night in Nude (Nude no yoru), he creates an all new episode based around the same protagonist. Bikini model Sato Hiroko produces a passionate performance, immersing herself in several provocative scenes. Accepting the angelic Ren's (Sato) unusual request, Kojiro (Takenaka Naoto), who runs a proxy agency, winds up getting caught up in a horrific crime carried out by three women.