Since his romantic porn Angel Guts: Red Classroom (Tenshi no Harawata, Akai Kyoshitsu), Ishii Takashi has been portraying dramas between a man and a woman pivoting around a leading female character, Tsuchiya Nami. This is a twisted love-hate drama starring Kitajima Mai as Nami. The story unfolds with sensual flash-backs as Nami talks to a journalist.
Nami (Kitajima Mai) is a popular actress, but in her personal life, her marriage is at a crisis point as her husband, Yosuke (Nagashima Toshiyuki), a fellow actor, keeps having affairs. The new film they are working on together is about a heroine who kills her husband and his mistress. The film is drawing a lot of public attention because of its casting, where Nami is the heroine, her husband is played by Yosuke, complete with Yosuke's mistress playing the part of the mistress. Then Katsuragi (Takenaka Naoto), an editor, asks Nami for an interview. Nami accepts it as if superseding herself on the character in the film. Nami has in fact killed her husband and his mistress, and she has been taken into a mental institution; Katsuragi, a psychiatrist, has been pretending to be a journalist to look for the truth.