Director Ishii Takashi, who earned international acclaim for pursuing a unique kind of sexuality in films like A Night in Nude, adapts his own short comic from 1992 for film. Fantasy depicting the peculiar interaction between a geeky guy who is into figurines, and a beautiful young figurine.
Uchiyama (Emoto Tasuku) loses his job, drowns himself in booze and ends up getting attacked by punks. He flees into an abandoned building, where a bunch of mannequins are trashed in one of the rooms. There, he discovers a figurine (Sasaki Kokone) exquisitely made and dressed in a schoolgirl sailor outfit.