Director Ishii Takashi adapts Oishi Kei's horror novel of the same name for film. Features familiar faces from Ishii's films, including Mamiya Yuki from Hello, My Dolly Girlfriend, Takenaka Naoto, and Ito Yozaburo, as well as an impassioned performance by popular star Dan Mitsu as the doctor-cum-masochist heroine.
Naoko (Dan), a doctor specializing in fertility treatments who is also a masochist at an S&M club, has a horrible past. 17-year-old Naoko (Mamiya) was abducted and sexually assaulted. In time, that trauma leads to new horrors.