The first of the GEKI × CINE (Gekishine) series in which a live performance is digitally shot and released in movie theaters. Theater company Gekidan Shinkansen brings us a period action piece using "The Count of Monte Cristo" theme with spectacular set designs and thrilling action sequences. Wrongfully accused, Dateno Domon (Kamikawa Takaya) is imprisoned until a man calling himself Zaji (Sakai Masato) helps him escape. Domon seeks revenge on those who wronged him. But on his way, he runs into Mikoto (Inamori Izumi), a woman he once devoted his life to.