A 3D version of Director Fukasaku Kinji's violent action film, which caused a massive stir with the public for the extreme nature of its content at the time of its release in 2000. The film features many popular stars before their big breaks, including Kuriyama Chiaki, Tsukamoto Takashi, Takaoka Sosuke and Shibasaki Ko. A law is passed to isolate junior high school students on an uninhabited island and make them kill each other off until there is only one person left living. As one after another their fellow students are cruelly butchered under the extreme conditions, Nanahara Shuya (Fujiwara Tatsuya) and Nakagawa Noriko (Maeda Aki) attempt to escape from the island.