Originally a six episode online sci-fi animation, now re-edited and brought to the big screen with all-new additional scenes. By depicting the bond between a human and an android, the film also explores the issue of respect for the dignity of others. Creator of the on-line version, Yoshiura Yasuhiro has gone on to create, script, and direct this feature version as well. Yoshiura first gained recognition for his self made animation Pale Cocoon. The story is set in the near future where androids are considered home appliances. High school student Rikuo (voice: Fukuyama Jun) discovers some odd behavioral data in his family's household android Sammy (voice: Tanaka Rie), and is lead to a cafe named "Time of Eve."