Based loosely on a novel by Yamada Yusuke, the original author of the story behind The Chasing World (Real Onigokko), this suspense/horror film follows four kidnapped university students who become entangled in a revenge story born out of past bullying. Hideaki (Araki Hirofumi) took part in a bullying game in elementary school called "x game (penalty game)," in which unsuspecting victims picked their fates from a lottery list of pranks. Imprisoned together with three other classmates from elementary school, they are made to play a new type of "x game." This time around, however, the bullying is much, much worse.