A film version of the original story which won the Dainikai keitai hora shosetsu taisho (*2nd Mobile Phone Horror Novel Award), it features an ensemble performance of young actors who have recently been seen starring in special effects-based TV series. It takes as its theme the unofficial school websites that in recent years have become a societal problem, unfolding a deadly and action-packed game of survival. School student president Fujiwara (Yamada Yusuke) looks into the suicide of one of his high school's students, but doing so plunges him into the disturbing world of a mobile phone site, as those registering on the site are forced to play a deadly game.