Horror film depicting people who get caught in a wanton game, based on a story of the same title by popular author Yamada Yusuke. Trilogy in which parts 3 and 5 also take place simultaneously, and the stories unfold with different characters over a three-day period. High school student Tsukasa (Sagara Itsuki) helps out Yui (Miki Honoka), her junior who has gotten tangled up with a group of juvenile delinquents. But, just as class begins, a frightening game of tag that targets people with type-B blood begins. Their classmates get caught one after another, but the two somehow manage to escape from the school.