The second volume of the latest two works in the popular Ju-On horror series, now being remade in Hollywood. It depicts the fear created by an unknown presence that is growing in power within a hospital. The director, Asato Mari, previous works include TWILIGHT SYNDROME: DEAD GO ROUND. Nurse Yuko (Kago Ai) is looking after a young girl, Fukie (Matsumoto Kana), when she becomes aware that something strange is happening and suffers her. Test results show a cyst inside Fukie's body, but that cyst is actually the leftover grudge from ones that were angry at being unable to be born. Moreover, it becomes clear that its hate is beginning to spread throughout her surroundings.