Horror film depicting people who get caught in a wanton game, based on a story of the same title by popular author Yamada Yusuke. Trilogy in which parts 3 and 4 also take place simultaneously, and the stories unfold with different characters over a three-day period. When good-for-nothing employee Daichi (Inoue Masahiro), who has a crush on his senior associate Nozomi (Nakama Risa), is attending to a backlog of work with colleagues, a frightening game of tag targeting people with type-B blood begins. He saves Nozomi from peril, but falls for her boyfriend Sakuya's plans and gets kicked out of the company.