Starring two teen models, this is a live-action rendition of Konno Oyuki's light novel, which has been made into a comic and a television anime. Set at a prestigious Catholic all-girls' school, this film charmingly depicts the graceful school life of girls from upper-class families. Lillian Girls' Academy boasts a tradition of "soeurs" (sisters), whereby upperclassmen educate the underclassmen in the ways of being a lady. One day, Yumi (Miki Honoka), a first-year student, is suddenly chosen by second-year student Sachiko (Haru), the object of the whole school's admiration, to be her "younger sister." Needless to say, she is ecstatic.