Based on Serizawa Naoki's popular manga series. Director Maeda Tetsu, whose School Days with a Pig (Buta ga Ita Kyoshitsu) won accolades at the Tokyo International Film Festival, brings this series to the big screen. Ichihara Hayato, who also starred in the television series version, plays an intense, stand-up guy who also has a weak spot for women. Genius lock picker Saru (Ichihara) receives a request from a mysterious beauty (Higa Manami) to open a vault. Inside the vault is a trunk that was stolen from a bank a few days ago. The unknowing Saru ends up being chased down by the yakuza and the police.