Drama depicting two men and a woman, each with their own issues, who head for Fukui, and their maturity and rejuvenation through travel. Numerous famous attractions in Fukui appear, including Maruoka Castle and the Asakura Family Ruins. Recently retired Nishina Kosuke (Maekawa Kiyoshi) goes to meet his first love, who he got to know as a pen pal 42 years ago. For Kagawa Yuika (Yamada Yu), raised by a single mother, Fukui is a place seeped with memories of her father. And, violinist Kuga Hikari (Suga Wasei) is trying to break through a slump.