Momo Matsuri is a film screening group that was started in 2006 by several young female directors in search of a place to show their works. In 2010, the 12 directors came together for the third time to each tackle the theme of "Lies." This film was directed by Funabiki Shinju whose first feature film Mobile Phone Boyfriend (Keitai Kareshi) was screened nationwide in Japan in 2009. Mother and daughter Kawagoe Harumi (Doguchi Yoriko) and Maki (Ono Yuriko) are travelling magicians. Maki has an extreme distrust of men, but she realizes that it is her mother who put that idea into her head.