Known for his poignant take on issues, social documentarian Fujimoto Yukihisa this time documents soldiers in America. Who decides to become a soldier? And how are these boys and girls converted into killers on the field? Fujimoto closely covers 12 weeks of navy boot camp in North Carolina, capturing the true nature of war and the military. This film might be regarded as a prologue to Fujimoto's sweeping documentary God Help America (America: Senso Suru Kuni no Hitobito). Officially selected at international documentary film festivals such as Istanbul and Kathmandu.