An omnibus drama of three inept men who work in the fish market in Tsukiji, Tokyo, produced under the supervision of Iida Joji who directed Rasen and Dragon head. Yoichi (Nakano Hideo) was sacked from his job because he was too lazy, so he went back to his hometown in Gunma. His daughter Ami (Nakajima Airi) who has been pushed around by his selfish behavior finally explodes in anger. Can they retrieve the bond of father and daughter after all...?