Okuda Shinichi from THE SAGAMI-LAKE CYCLONE MASSACRE (Keiji no Ikenie), Nishimura Yoshihiro from The Machine Girl (Kataude Machine Girl) and Kazuno Tsuyoshi from Robo Geisha, the staff representing the B-movie, gathered for this film. Asami, who plays the heroine in director Iguchi Noboru's works, presents macaroni Western-style gunfights. Yakuza hunter Asami (Asami) is tired of her long fight and returns to see her master for the first time in three years. But local yakuza stubbornly aim to take her life.