This is a 70s style "pink-film" violence film with B-movie staff gathered together, including Nakadaira Kazushi, graphic design art director for director Kitano Takeshi's works, Nishimura Yoshihiro from The Machine Girl (Kataude Machine Girl) and Kazuno Tsuyoshi from Robo Geisha. Junko (Komine Rena) should have been killed by Asami (Asami) but returns to town. Furious with Junko, who massacred her old friends, called the "sukeban" hunters, Asami enters into a final life-risking battle with her four friends.