The erotic horror series Yojo Densetsu Seiren has been released again in theaters with a porno video idol star. Kamei Toru, who has displayed a wide range of work including Double Suicide Elegy (Shinju Elegy), participated as supervisor. Ishikawa Kenji (Nishimoto Ryuki) runs a barbershop. Kenji's young wife (Marika) seduces male customers for wild encounters, but then in the instant the men reach climax, they die in anguish. Takuya (Okabe Nao) hears that rumor and goes to the barbershop to find out the truth.