An erotic drama adapted from an SM novel of the same title by Satamishu that was once described as impossible to film due to its extremely provocative content. Its director is Kamei Toru, whose works such as DOUBLE SUICIDE ELEGY and Paradise have been screened at film festivals overseas to considerable acclaim.
"Me" (Mayama Akihiro) takes a new job with a publishing company and falls in love at first sight with his experienced colleague Kana (Dan Mitsu), a married woman who has a pure and yet somehow alluring air about her. After making repeated advances toward Kana, Me succeeds in starting a relationship with her. However, she has a secret that she cannot reveal to another soul.