Be My Slave, released in 2012 and directed by Kamei Toru, whose films Double Suicide Elegy and Paradise have been acclaimed at overseas film festivals. Director's cut version, including previously unreleased shocking scenes.
The protagonist (Mayama Akihiro) has switched jobs to a publishing company and becomes infatuated with the married Kana (Dan Mitsu), his senior at the company, and hits on her hard. As a result, the man succeeds in hooking up with Kana. However, it turns out she harbors a secret that she can't share with anyone.