This is the third installment in the independent short film series born out of an acting workshop sponsored by Apres, a company involved in the production of films and management of actors. Each film was made with a director and a group of actors, of both pro and amateur status. This piece's director is Kumakiri Kazuyoshi, known for Sketches of Kaitan City (Kaitanshi Jokei), which was shown in the Competition section of the 23rd Tokyo International Film Festival. Tsuruzono Sayako dies unexpectedly and two children she had with her former husband come to her wake. The brother and sister plan their revenge against their mother, who abandoned them when they were little.