A documentary film about "civilian war victims" who were injured or lost their limbs during World War II. Directed by Hayashi Masayuki, who has been creating serious documentary films to address the unheard voice of the civilian casualties whose lives were destroyed by the war. During World War II, Japan was subjected to carpet bombing by the American army, and a lot of civilians became victims. However, although military officers and army civilian employees received compensation soon after the war ended, the civilian victims still have not received any compensation. Their voices are represented in this film.