A film completed by a young and promising director during a hands-on training of film making in "ndjc: Young Film Creators Development Project." A heart-warming drama of a grandmother and a grandson, directed by Tohyama Koji whose Beer in the afternoon (Hiru kara Beer) (2008) won the Grand Prix at the second TOHO Cinemas Student Film Festival. Tetsuo (Hosoyamada Takahito) goes to see his grandmother who lives in the countryside as he heard she had injured her feet. Tetsuo falls in love at first sight with Aiko who comes to visit his grandmother to learn craft skills, and he decides to stay there for a while to look after his grandmother.