A product of the fourth edition of a popular project that screens short films created from four-day workshops for actors and directors. Director Hashiguchi Ryosuke, whose All Around Us won awards including best Japanese film and screenplay at the Mainichi Film Concours, depicts a group of full-body tights enthusiasts.
Eleven men and women come together at a karaoke joint for an offline party. They all enjoy wearing full-body tights in various colors that entirely cover their faces, bodies, and limbs. They experience freedom for the first time ever, but...