Film in the second group of works from the hands-on filmmaking academy Cinema Impact, produced by director Yamamoto Masashi with the participation of 13 up-and-coming directors. Ensemble comedy that adapts a theater piece performed in 1997 by director Hashiguchi Ryosuke, whose renowned films include All Around Us and Hush!.
An aspiring filmmaker visits a film production company the day before a shoot is scheduled to begin. The tangle of participants includes a stylist, a producer angling to raise cash, and an assistant director scrambling to fulfill crazy demands.