An offbeat omnibus comedy featuring six short films that emerged from a workshop led by creator, writer, and director Hashiguchi Ryosuke, whose Like Grains of Sand won awards including the 25th International Film Festival Rotterdam's Tiger Award (grand prix) in 1996. Hashiguchi continues to depict people living in the now through laughter and pain, and this time he delves into the daily lives of full-body tights fetishists who call themselves "zentai."
Eleven male and female zentai hold a gettogether at a karaoke parlor. They derive pleasure from covering themselves in full-body tights, and each has their own circumstances.