An omnibus short film based on a work by Ogawa Kunio, an exemplary novelist from the "introverted generation" in the mid-1960s-1970s in the history of Japanese literature. This film was directed by Takano Takako, who has worked as a camerawoman for Sorazoku, an independent visual production group. An old man suddenly disappears without a trace. His nephew, the nephew's cousin, and his novelist friend begin the search for him. Where has the old man gone? Where will the search lead them?