This heartwarming story is based on the comic of the same name by manga artist Araki Gen. Directed by Nakamura Yoshihiro, who recently has had a succession of major hits in the Japanese film world. Kijima Yasube (Nishikido Ryo) is an Edo Period samurai who has entered a timeslip and found himself lost in present day. With nowhere to go, he has a chance meeting with single mother Yusa Hiroko (Tomosaka Rie) who allows him to stay at her house for free. Gradually, he discovers the art of making sweets and his talent soon begins to blossom.