An interpersonal drama based on a novella by popular author Isaka Kotaro. The fate of two very different young men born on the same day at the same hospital is told with a warm touch and a distinct blend of humor. This is writer and director Nakamura Yoshihiro's fourth adaptation of Isaka's work. Good-natured cat burglar Imamura (Hamada Gaku) lives with Wakaba (Kimura Fumino), who he once coincidentally ended up dissuading from committing suicide. One day, he takes her along to break into the home of professional baseball player Ozaki (Abe Ryohei) while he is out, but they find themselves at a loss for what to do when they overhear a phone call from a woman pleading for help.