This documentary follows the lives of students attending night classes at a part-time high school over four years. After winning critical acclaim when it was shown on television, the documentary has now opened in film theaters and has won five awards, including the Documentary Award at the Bunka-Cho Film Awards 2010. The young students who attend the part-time classes at Saitama Prefecture Urawa Commercial High School have encountered a range of difficulties in their lives. They include students who have been truant from school due to violence at home and others who repeatedly harm themselves. On first entering the school, the students are unable to open up, but even though they sometimes come into conflict they gradually begin to mutually support each other and grow together.