The second installment in the Seishun H (Youth Sex) series, which interweaves adolescence and various forms of love together at the hands of ingenious, brilliant, and exceptional script-writers teeming with originality. Furusawa Takeshi is not only an experienced horror-film director, but has also worked on numerous screenplays, including Director Kurosawa Kiyoshi's Doppelganger, and he both directs and stars in this work. A director named Furusawa (played by himself) begins production on an independent film about "love." He soon finds out, however, that Yukari (Fujishiro Aya), the actress he was planning to cast in his film, has a collection of films of her relationships with various men.