A Sci-Fi animation that was independently created in 2009 and screened at movie theaters, adding a new episode to the main storyline. The movie is directed by Kawaguchi Keiichiro, who is known for his comic touch, with the original character design done by POP, popular for his dreamy girl characters. Keiichiro (voice: Kakihara Tetsuya) lives in a Tokyo set in the near future. He has lost his dream and leads an aimless life. One day he picks up Flower (voice: Asano Masumi), a discarded android, on the road and begins to take care of her.