Mishima Yukio and Morita Masakatsu committed suicide through disembowelment in the Ichigaya Camp of the Japanese Self-Defense Forces in 1970. Activists impacted by this incident gathered together to establish Issuikai, a right-wing nationalist group led by Suzuki Kunio. This film records the activities of the group inside and outside Japan. Filmmaker Kaneko Yu closely follows Kimura Mitsuhiro, who has climbed up the ladder from being chief secretary to becoming a key figure of Issuikai, and tries to uncover the root causes of the burgeoning nationalism in his mind and the death of his ex-lover, who joined the group and killed herself.