A documentary that focuses on the philosophy and portrait of Arakawa Shusaku, a Japanese artist who was based in New York. The director is filmmaker Yamaoka Nobutaka was an actual resident of Arakawa's "Mitaka Tenmei Hanten Jyutaku (Reversible Destiny Lofts Mitaka)" who left the remark "humans will not die." Yamanaka earned accolades in PICKLED PUNK, which was officially invited to the Berlin International Film Festival and other international film festivals. Narration throughout the film is by Asano Tadanobu who is known for starring in the Academy Award-nominated MONGOL.