Yoyogi Tadashi, more commonly known as "Yoyochu", directed a string of hits in the early days of the adult video industry in the 1980s, and is still active even though he is now in his seventies. This documentary touches on the way of life of this man whose ingenuity made him a driving force in the sex film business. His reflections on his turbulent life, including his entanglement in the criminal underworld, are complemented by interviews with Yoyochu enthusiasts such as rakugo performer Shofukutei Tsurube and manga author Makimura Satoru, bringing an unknown side of this genius to light.