An ensemble comedy that focuses on the mountain village of Oshika in Nagano Prefecture. Inspired by a local tradition of performing Kabuki that has been passed down over the last 300 years, it presents a warm portrayal of the joys and sorrows of the villagers. The project was the brainchild of lead actor Harada Yoshio, who passed away in July of 2011 soon after the film was released in Japan. Zen (Harada), who runs an eatery serving venison dishes in Oshika Village at the foot of the Southern Alps, is also a top-billed star in the local tradition of performing Kabuki. However, one day in autumn as the villagers are preparing to put on a show, Zen is thrown for a loop when he is visited by his wife Takako (Okusu Michiyo) and his childhood friend Osamu (Kishibe Ittoku) who ran away together eighteen years ago.