A black comedy in which an unknown actress comes up with a plan to produce an online drama series starring herself as a publicity stunt, and ruthlessly exploits others with her innate self-centeredness. Its director is Kato Yukihiro, who won the Mito Short Film Festival's runner-up prize for his Kikai ningen daiichigo, and was also awarded the Tanabe Benkei Film Festival's special jury prize for this film. When struggling stage actress Maho (Yamada Maho) learns that an acquaintance's creation has become popular on an online video site, she devises her own internet drama series with herself in the lead role. Maho and her actor friend Makino (Makino Takuya) set off to start filming, but...