The thirtieth entry in the "Youth H" series, which produces works in a variety of genres from up-and-coming filmmakers that focus on coming-of-age and sexual themes. It depicts the warped romantic interactions between two men and a woman with nowhere to go.
Sho (Hattori Ryuzaburo) and Hana (Horiuchi Akiko) are traveling in search of a place to commit suicide together when they meet a young man named Minoru (Kitai Makoto) at a diner. He works there, enduring abuse from the owner, and feels as lonely as they do. After falling in love with Hana at first sight, he decides to join her and Sho on their journey.