A sci-fi domestic drama about an elderly man and a young woman's strange life confined to their home, set in Japan in the near future. It was produced as part of a project endeavoring to discover and cultivate young filmmakers, and director Watanabe Yuko is 30 years old which graduated from the Graduate school of Film and New Media Tokyo University of Arts. Japan is invaded by extraterrestrial beings and infested with zombies. Okawa (Ishibashi Renji), an elderly man who lives alone, barricades himself in his home with Chinese home helper Hoi (Ando Sakura), but a problem arises when she uses the last of their toilet paper.