Quirky comedy helmed by Another World director Sakamoto Junji, with original script by Maruyama Shoichi of "Detective Story" fame.
Rumor has it that Ichikawa Susumu (Ishibashi Renji) is a legendary hitman. However, in truth he's a struggling writer who takes hitman jobs and passes them off to a real killer, all to pick up details for his hardboiled novels. But it all catches up with him when he ends up on a hit list.