The 10th film in the popular "Pretty Cure" girls' action animated feature film series, and the final instalment in the "Pretty Cure All Stars DX" trilogy. A grand total of 21 Pretty Cure girls from past entries in the series make appearances, as well as familiar fairies and enemies from other worlds. Antagonists previously defeated by the Pretty Cure are revived by a powerful foe named Black Hole, and plot to wither the miraculous "Prism Flower." The girls attempt to stop them, but their opponents whisk them away to different worlds.