The eleventh feature film in the popular animated "Pretty Cure" series for young girls. It is the first to link into the television series, and is a side story in which a tale of a girl's family is told with abundant lyricism. One day, all sound suddenly disappears from Major Land, where all sounds and music are created. The Pretty Cure girls head there to restore sound to the world.